Hozzájárulok, hogy a www.hszien.hu webáruház cookie-kat tároljon a számítógépemen a jobb élmény érdekében. Adatvédelmi szabályzat ide kattintva elérhető!

Nir Eyal és Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva

BI
2.890 Ft
Kattints ide és értékeld termékünk!

Nir Eyal és Ryan Hoover - HOOKED - Horogra akasztva

Hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

Bioenergetic Kiadó, 2020

224 oldal,  ISBN: 9789632914381

Elérhetőség: 8 db raktáron
Spirituális tudatossággal előállítva
1. osztályú alapanyagból
Szeretettel készítve
2.890 Ft

Leírás és Paraméterek

Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés után kevesebb mint negyedórával már a képernyőt görgeti. Ami ennél is aggasztóbb, hogy egy kutatás szerint az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról.

 Miről szól a HOOKED - Horogra akasztva?

A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. Nir Eyal, a HOOKED - Horogra akasztva szerzője fényt derít az olyan tech. óriások titkaira, mint a Google és a Facebook.

 A HOOKED-  Horogra akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek, startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre, valamint szeretnének egészséges szokásokat kialakítani a felhasználókban.

A HOOKED - Horogra akasztva szerzőjéről

Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője izraeli születésű, amerikai író, előadó és befektető. Szakértelme a magatartástudományban és a technológiában rejlik, több cikke is megjelent, amely a pszichológia, a technológia és az üzleti élet találkozását taglalja.

Nir Eyal sokéves kutatómunkájára támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. 

Miért fókuszálnak a felhasználók egyes termékekre, míg másokról tudomást sem vesznek? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?

A HOOKED - Horogra akasztva című, best-seller könyv a horogmodellt alkalmazva választ ad kérdéseinkre.

A könyvben magyarázatot találhatunk a horgok működési elvéről, melyeknek lényege, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást alakítsanak ki.

„Legtöbben mindennap megéljük, hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.”

Szalay Ádám kommunikációs szakértő

Nir Eyal – Ryan Hoover: Hoo... by Bioenergetic Kiadó

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!